Home

Leefstijl

leefstijl1

Veel mensen willen hun leefstijl veranderen om de conditie te verbeteren, meer energie te krijgen of bijvoorbeeld om af te vallen. Door middel van analyse en coaching op fysiek, mentaal en voedingsgebied worden doelen gesteld en naar motiverende prikkels gezocht.

Sporten

Ronald en Elma

De hardlooptrainingen bij REactive zijn gericht op minder belastend en efficiënter lopen. In de trainingen voor zowel absolute beginners als gevorderde lopers, wordt veel aandacht besteed aan het verbeteren van de looptechniek, variatie in training en blessurepreventie.

Sportmedisch

sportpodologie

Sportfysiotherapeut en sportpodoloog Ronald Valkenburg heeft jarenlange ervaring binnen de (top)sport bij volwassenen en kinderen. Ook de schat aan ervaring met inspanningstesten maken REactive een goed adres voor de serieuze sporter van divers niveau.

Nieuws

Afvallen ‘Woman Only’ start SeptemberMet een groepje  vrouwen komen we van september – december elke paar weken samen met als doel om 5 – 10 kg af te vallen. Onderwerpen daarbij zijn: goede voeding afgestemd op jouw behoefte en voorkeuren. voldoende en effectieve beweging. de mentale kracht om de gezonde levensstijl te verankeren. Lees hier verder voor meer informatie.
Summer course Bewust HardlopenOp zaterdag 17 en 24 juli houden we een tweedaagse zomercursus Bewust Hardlopen. Van 10.00 – 14.30 uur worden de aspecten doorgenomen en geoefend die het hardlopen voor jou efficiënter en minder belastend kunnen maken. Tussendoor is er tijd voor een gezonde lunch. Klik hier voor meer informatie.
Bewust Hardlopen in CulemborgOp 10 mei starten we een cursus Bewust Hardlopen vanuit het nieuwe pand van  FootConnection een aan Pascalweg 5-1 in Culemborg. Wij werken daar als hardloopspecialisten met hen samen ondermeer met loopanalyses en cursussen Bewust Hardlopen. We werken al jaren samen met FootConnection bij het maken van sportzooltjes en andere aanpassingen in sportschoenen.   

REcept van het seizoen

Herfstsalade met parmaham en peerIngrediënten salade:100 gram parmaham of serranoham2 stevige peren50 gram walnoten½ krop krulsla (of 1 kleine krop) Ingrediënten honing-mosterddressing:1 eetlepel mosterd1 eetlepel honing1 eetlepel azijn (met smaakje naar keus) Bereidingswijze: Leg de plakjes parmaham naast elkaar in de oven op 180 graden een met bakpapier bekleed ovenrek. Bak de ham in ca. 10 minuten krokant. Snij … Lees verder Herfstsalade met parmaham en peer